Google Website Translator Gadget

Leta i den här bloggen

torsdag 9 augusti 2012

Har haft mycket att göra

Hej våra kära läsare, det har inte varrit så mycket skrivande på bloggen. Men vi har inte haft så mycket tid för att skriva för Stephanie har varit i dalarna och inte har haft tid för att skriva, och jag ( Sandra) har haft fult med min fotboll. Men vi lovar att skriva sen när somarlåvet är slut. !

Glöm inte om ni har frågor så bara fråga på eller maila till oss på  Alltomhundar@hotmail.com

Ha en toppen dag nu !

3 kommentarer:

  1. Hej Stephanie och sandra jag älskar er blogg den är supper fin. Men det jag vill fråga var hur gör man så hunden ska bli lungnare, för min peppe han är jätte stisig och jag vet inte hur jag ska göra för att få han luungnare.
    Kram Felicia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ett inlägg om det lite senare i bloggen! Men mitt bästa tips för att få hunden LYDIGARE är att låt hunden vara med ända från början. Hunden får absolut inte bli rädd för dig eller vilja hålla avstånd från dig. Låt hunden vara med och leka, vara med vid matbordet, få följa dig vart du än går för då får du en bra relation med bästa vännen! Kram och mys med Peppe mycket nu! :)

      Radera

      Radera