Google Website Translator Gadget

Leta i den här bloggen

måndag 25 juni 2012

Lära känna Maggan...

MIN ÄLSKLING...

LÄRA KÄNNA MAGGAN...

LEKSAKER: Maggans favoritleksaker är en vanlig pinne som man hittar i skogen, hennes älsklingsfilt och hennes tennosbollar!  Hon vill helst leka "Kasta pinnen", "Drag-kamp med favoritfilten", "Kasta bollen" eller "Sparka fotbollen"! 

HISTORIAN: Jag har inte haft henne sen hon var valp utan jag fick henne när hon var åtta år och skulle fylla nio av min mammas kompis från Stockholm. Det enda Maggan fick göra om dagarna var att sitta i en varm bil utanför ägarens jobb. Så då ville jag att hon skulle få ha ett roligare och hälsosammare liv och så flyttade hon hem till oss!

MIN ÄLSKLING: Hennes riktiga namn är Magic men vi brukar kalla henne för Maggan, hon lyssnar på båda. Maggan är en riktig kelgris, hon brukar alltid vilja sitta och gosa uppe i soffan och bli kliad på magen. Men hon är också "Lekgalen"! Jag älskar Maggan så oändligt mycket och hon är den första jag säger godmorgon till på morgonen och den sista jag säger godnatt till på kvällen.

BÄSTISARNA: Hon och Sandra är världens bästa kompisar, dom gör alltid saker för en, men tigger aldrig om att få något tillbaka! Jag älskar dom mest av allt på denna jord! Det känns som om dom förstår om man har något problem eller om man är ledsen, dom är keliga men också väldigt lekiga, dom finns för en när man känner sig ensam och det bästa av allt, dom älskar mig tillbaka. 


RAS: Hon är en blandras mellan tre raser: 50% terveren, 25% schäfer och 25% collie, dom smartaste raserna. Hon är brun, svart och beige, hon har bruna glänsande ögon och lite grå nos... underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar